your so sexyy

Sitter med catharina på mitt rum, vi träffades kl 6 i tc, åkte t handen och gick från handen hem till mig, sen hände lite saker så vi fick sitta i en busshållplats i en timme typ.Jag skule hämta i smyg nycklar till cykeln, utan att mamma vet, så jag öppna ytterdörren jäääätte sakta. så kmr mamma ba ''herregud vad gör du du skrämde ihjäl mig nästan'' för hon trodde nån inbrotstjuv eller mördare kom in HAHAHAHAH. Men sen drog vi hem t mig bytte om och drog till vega baren. Drack jätte mycket kaffe och jag köpte korv med bröd nam. Efter det drog vi hem till mig och nu sitter vi vid datan, catharina siitter vid min laptop o ja på stationära :P

jätte bra kvalitet, jag vet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0