yeeeeah

Drog till maxi igår och mötte minea, köpte cheese och godis sen drog vi till blåa ch mötte alla andra. Och när alla kom tog vi bussen till holmen kröka där ett tag och sen drog vi till gårdens bad där massa andra var. Blev jagade av polisen 3 - 4 gånger och minea ramla i skogen, haha de var så jäääävla kul. Iaf så gick vi åt helvete kommer inte ihåg riktigt men till slut drog jag, patrik och victor hem till honom och sov där. Och victor prasslade med sin påse typ hela natten skit irriterande. Sen drog han jätte tidigt och jag oc patrik sov vidare. Sen chillade vi hemma hos honom oh sen drog jag till pappa. Vi har käkat, hämtat kläder hos mamma och handlat. Tror att jag stannar hemm ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0