where them girlz at

Kom ur badet nyss, igår träffade jag ju linda, vi gick till kista centrum köpte godis osv sen åkte vi till huvudsta och bada, fast det tog typ en och en halv timme tills vi hitta ett bra ställe att bada på haha! så kom lindas grabb haahha ;) linda baxade oxå för första gången , hon baxa tomat juice och guava juice skiiiiit äckligt hahahah. senare åkte vi hem och åt, kollade på film chattade med folk o chilla jääärnet :) idaaag väckte linda mig, vi åt frukooost fixa oss och drog till stan linda solade och jag väntade på henne, och sen drog vi t tc men det fanns inget att göra så vi drog hem. När jag kom hem städade jag mitt rum TOTALT. heeela rummet alla ställen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0