Vega baren (Y)

Drog från pappa till mamma och blev stalkad mer än halva vägen, sen ringde alex och ville att jag skulle möta han på maxi så drog dit. Vi chillade ute tills matte och victor kom och sen kom också adde och david. Dom drog och fixa dricka och jag väntade på båtsman med ramirez, erik och pontus. Sen kom pojkarna tillbaka och vi drog till någon park. Chillade där och sen kom hampus, robin, putte och sami också. Vid 12 drog vi till vega baren och käkade och jag fick en jävla hamburgare med lök fast jag inte ville ha det! aja men efter det drog matte, sami, robin och hampus och jag, victor, adde och putte gick hem till mig. Vi kollade på motorågsmassaken och jag somnade typ hela tiden (Y) sen drog victor och adde så var bara jag och putte kvar. Sen vid 3 drog jag och mötte mamma och putte gick hem :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0