Söndagen på Gotland

Vaknade i killarnas stuga och så skjutsade Robin ner mig till restaurangen. Käkade frukost och drog sen upp till stugorna och packade ihop och städade för att lämna väskorna i en bil som körde de till hamnen. Sen tog vi cyklarna och drog till ett vatenland. Där badade jag inte alls men hittade min dolda talang och det var go-kart. Åkte på stockar, och paddlade roddbåt med erik och marcus. Och jag var inne i Pippi Långstrumpshus!!!! Sedan grillade alla vid stranden och sen fick vi göra vad vi villle. Vid 3 cyklade vi till hamnen och lämnade cyklarna. Sen skulle jag och marcus hitta ica men vi gick vilse och gick och köpte glass istället och gick till båten. Där åkte vi en trevlig resa hem och när vi käkat så drog jag och marcus till biorummet och kollade på pippi tills båda halvblunda och sen när vi kollar så är vi omringade av tusen snorungar så vi går tillbaka till våra platser där alla andra var. När vi var framme i nynäs tog jag och några andra tåget till handen och där hämtade mamma upp mig :D Har bara chillat och ska nog snart sova för är så jäääävla trött. Imorgon blire Bal! taggad alltså.

Villa Villekulla



Vid stranden







På väg till hamnen



På väg hem







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0