shame on me :$

Kom hem nyss, var med catharina i stan ju, vi chillade gick runt i affärer sen donken ett par gånger haah:) skiiiiit bra väder idag hhihi. tog ett hål till i örat (aaa) så har 8 stycken nu, men ska inte göra mer annars blire föööör mycket. sen drog vi till rinkeby, haha vi tog först fel tåg, vi tog den mot akalla o_O så vi fick åka tbx till västra skogen. sen när vi var i rinkeby köpte vi linser, sen skulle vi gå från rinkeby till akalla HAAHAH lyckat.. vi använde min gps i mobilen, som sen efter typ en kvart sluta funka för att man behövde bli medlem i google så vi fick vända.

 Vi åkte till tc igeeen köpte pommes på donkeen en kille vinka till catharina haha. sen drooog vi till tbanan o catharina är så feg för att planka så hon köpte en kupong från pressbyråån -.- som såklart hade tusen pers i kön. sen träffade vi på en gammal kompis snabbt, och sen drog ja heeeem. de satt typ en pedofil man framför mig i pendeln han stirra på mig. awkward.. shit vad mycket jag skrev nu haha! nuu ska ja ta nåt att dricka, och chatta med en pojke.som glömde gratta mig på min födelsedag.......



Kommentarer
catha

de va typ 20 kontrollanter precis framför oss där haha, skulle få betala 2000 kr idiootti

2011-06-07 @ 21:28:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0