pizza (Y)

Vid 7 igår kom Alex och Danne hit och vi kollade på film o chilla. Se kom peter och hämtade oss och vi åkte till donkens drive in och köpte cheese och vidare till smalm där andra var. vid 12 åkte jag och minea till söderby och träffa några men sen skulle dom hem och jag började gå till mig så kom putte ut och följde med mig. Vi kollade på sex and the city och sen gjorde han spagetti och oboy till mig. Sen somnade jag och putte kollade på 2 filmer till. sen gick vi upp och la oss. och imorse vägra han sova så jag fick ite heller det så jag gick upp och duscha och sen gick vi till centrum och köpte pizza och sen gick jag till mig och han till sig. Nu sitter jag och kollar på tv och äter pizza :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0