Packar

Matte ringde och tvinga med mig till raman så de tre vännerna kom och hämtade upp mig så drog vi till dit. Chillade där och utmanade victor att han skulle kasta sig i vattnet med alla kläder, kasta i en katt i vattnet (som jag var emot!), att han skulle slicka rövhålet på katten, att han skulle klättra upp i träd och leka fågel och käka kottar bara för en enda cigg. Men sen visade hampus sitt rövhål för honom så han mådde dåligt och blev sur och så fick han en rövad cigg iaf xd haha. Sen efter ett tag drog vi hem och när jag kommer hem ser jag på min säng massa chips, kakor, godis, tuggummin och läsk som min älskade mamma köpt till min klassresa :D Åker ju imorgon till Gotland bitches! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0