nu blire mycket att läsa hahaha

idag så åkte jag t skolan klockan tio,(för att det var niornas bal dagen innan och  vi sluta sent så vi fick sovmorgon) bara sjuerna är där o ja blev redan lite misstänksam.. så jag ringer julia andersson, och hon säger att vi börjar kvart över tolv och då får jag ju damp -.-. så jag går ner t tbanan o väntar där ist, en timme gååår.

 o så står catharina plötsligt framför mig! så vi drog t skolan igen ja tvätta mitt skåp o så drog vi t tc, kolla på konstverket i plattan, kolla i affäreer vi var typ 3 gånger i punkt shop.. så när vi åt på donken, så vare särbarn klass där hahah!! sög på ballonger hade pommes paket runt armarna så han såg ut som en robot o grejer. Senare provade catharina flera leggins i ohhio, så börjar kvinnan där skrika på oss att det finns andra som oxå vill prova kläder, fanns liksom 5 andra lediga provrum till o_O

sen så började det regna jääte mycket och jag var ju tvungen att bli blöt, såg ut som jag precis hade duschat, och så såg mitt hår ut som att ja inte tvättat det på en månad, så ja fick gå runt med det hela dagen.. pinsamt. så såg man oxå foolk man kände piiinsamt. vi drog och solade oxå i st eriksplan, herregud, solade i 10 min, så går en annan tjej in efter mig. så märker jag att ja glömde mina nycklar där så vi får vänta i 20 min. så går jag in när hon vart klar, så hittar jag ear cuffs (ellerfandomheter) och tar dom o går fort ut, för det var säkert tjejens som var innan mig. så senare kommer mamma t stan.

 (catharina hade mitt busskort nycklar, örhängen o allt i sin väska o hon drog sen) och jag kom på att catharina hade alla mina saker så jag fick värsta paniken o sa de t mamma o folk kolla på mig fett chockade för jag skrek det. så sprang jag mitt i stan allt jag kunde ner t tbanan. haha en kille ba ''fast and furious'' hahaah. men catharina vr borta, mamma flippade totalt, sen drog vi hem. o nu sitter jag här, vågar inte gå t köket för det är en spindel som går på golvet.. chattar med folk, tog ett bad oxå (a) så man e frääääsh för imorgon, det är ju skkolavslutning! niiiiiice har bara två ig ! har jobbat bort två stycken sen höstterminen (Y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0