Lördagen på Gotland

Vi blev väckta av shelale som banka på väggarna, skit jbbigt eftersom vi bar sovit kanske 3 tim då. Och vid 8 gick vi ner och åt frukost på restaurangen och sen upp igen för att fixa oss och sen dra iväg till Boda borg. Det är nästan som fångarna på fortet, att man ska lösa olika banor osv. Sen blev nästan alla jättetrötta så vi cyklade hem igen. Väl hemma så somna vissa och jag gick till några killars stuga och flummade lite där. Sen blev det middag nere på restaurangen och efter maten satt jag och snackade med David om allt mellan himmel och jord i mer än 2 tim. Till slut joina vi dom andra på beach party och doppa oss och hade lite skojsigt. Till slut börja vi frysa och drog upp till stugorna. Där gick jag in till en av killarnas stuga och jag, alex, david och rasmus kolla på zoombieland fast jag somnade och snarkade pga. min pollenallergi (a) Sen kom massa andra in dit och vi snacka, flumma och körde sanning och konka hela kvällen/natten. Sen vid 2 eller 3 på natten drog jag, matte, david, marcus och feliks till jacuzzin och bada sen in till stugorna igen. Somnade tillsammans med marcus i deras stuga till slut  :)

Frukosten





Chill innan cykelturen till Boda Borg



In action på Boda Borg





Cykelturen hem





Chill på kvällen









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0