Lillrudan

Minea kom till mig imorse och vi drog och mötte gjinno och sen gluggis och så drog vi till lillrudan. Sedan kom boman o nåra och efter ett tag drog vi till centrum. Dit kom också totte. Och jag, totte och gluggis gick hem till mig och kolla på tv och sen ut och möta gjinno igen sen gick till bussen hem till gluggis. Käkade och spelade nhl, jag är så jääävla grym! förstår att gluggis ville ha mig på sitt lag. Vi drog iaf ut sen och putte följde mig hem. Och de var en orm på vägen som de tog typ 1 timme att komma förbi för putte är tom räddare än mig för ormar!

 Nu snackar jag och nadja om att vi maybe baby ska kolla på film togetha ;)



minea & putte/gluggis. haha stilig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0