im sooooo happy !

Åhh har blivit suugen på att pierca mig.. fan jag skulle piercat min navel som födelsedagspresent.. man kan ju endå inte bada eller nåt i dethär vädret -.- och så vill ja pierca mig på underläppen, men ja vet inte om jag passar i de än måste fråga runt haha :) Occccch så vill jag ju ha en amstaff , jag trodde aldrig min mama skulle gå med på de ! hon hatar juhh kamphundar men hon sa jaaaaa :D:D:D:D fast jag är inte säker än om det är en sån hund jag vill ha än finns ju tuuuusentals .

för eer som inte vet vad en amstaff ääääär..



Kommentarer
Melinda

Ingen smart idé.

2011-06-26 @ 16:12:55
Anonym

vem fan e du --.-

2011-06-27 @ 13:18:02
URL: http://situationz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0