Igår

Chaa chaa bloggen ;) Igår drog jag och minea till centrum och shoppade. Blev bara 3 saker eftersom min mamma vägrade åka upp med mer pengar till mig -.- Iallafall så får ni se vd jag köpt i nästa inlägg. Sen drog vi hem till minea och åt och kollade lite på paranormal activity men inte hela för aykut, oskar och en annan ville att vi skulle komma till handen så innan halva filmen hade gått drog vi dit. Chillade där ett tag och sen kom luca också och sen danne, adde, jonte, alex och sami så vi gick till bussen med dom och hem till minea fast bara jag, danne, alex och minea. Vi kollade på film o så. Sen när jag kom hem åt jag mackor, så jävla gott :D och jag hade svårt att sova så messa med gluggis tills jag somna (Y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0