Godmorgon sötnosar

Hello, igår var jag på vegabaren sen drog hem igen med matte och vi kika på fb och jag åt min hamborjare och pommes. Sen kom victor också och vi skulle kolla på film men det funka inte sen var dom tvunga och dra och min pappa kom upp och fixa skiten så jag kunde kolla men så somnade jag. Och vid kanske 7 så messade patrik så att jag vaknade och så ringde matte och vi bestämmde oss för att röka vp. Så jag gick förbi patrik och hämtade honom haha sen gick vi hem till mig och jag bytte om och hämtade vpn och sen drog ner till båtsman. Dit kom massor andra också men efter ett tag drog dom förutom jag, patrik, sami, victor och matte. Då drog vi till adde och chillade där. Sen när jag skulle hem följde patrik med mig hela vägen skit gullig. Och sen somnade jag typ direkt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0