fun fun fun fun

Vanessa skrev ju om gårdagen, asså för i helvete vad jag har ont i mitt ben och så har ja råkat fimpa på min tröja ! Sov så jävla dåligt oxå, först när vi kom hem kunde jag inte somna så jag log typ i sängen i en timme. Sen ringde min mamma och pappa mig hela fucking tiden så ja stängde bort vibrator o ljud(dom visste itne vart jag var hihi) Idag typ vid 2 tiden cyklade jag från vanessa till handens närsjukhus o mötte mamma där , fick sitta där i en och en halvtimme såå tråkigt.. Sen drog jag med mamma till sibylla och åt, och efter det till coop & innofinn och köpte lite saker hihi :D 
Ahh juste mina älskade vita converse, är heeelt jävla svarta, de är mina favorit skor :'(
ska försöka tvätta dom med bleksalt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0