Full rulle

Hejhej, i skolan idag tömde vi skåpen och städade. Sen hade vi tipsrunda och sen fick vi äta glass. Slutade kanske 12 och då drog jag och minea hem till henne och valde vilken balklänning hon skulle ha och sen lagade lite nudlar och drog till victor. Där provade jag hans nya säng, haha misstolk. men sen drog jag och victor till maxi och fick cola och sen hem till mig och chilla, skulle egentligen packa men men..

Vid 3 hämtade jag min syster och vi drog hit och då vaxade jag benen lite lätt sudär och sen när mamma kom fick jag pengar så gick jag till öb och köpte lite gott till resan imorgon och sen hem igen och hämta mer pengar och drog till maxi ch köpte comviq och cola. Och när jag gick hem gick det några italienare bakom mig ch busvisslade haha, pundare.

Hemma har jag käkat, duschat och ska nu städa rummet och packa. Om jag hinner ska jag ut och möta sami för att köpa änglar till honom också.

Förresten har jag fått ett jätte stort brännmärke som gör fett ot tack vare att jag spillde ashett vax på min hand! :'(((


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0