Fredagen på Gotland

Vi åkte in till nynäs vid 9 och tog båten till Gotland. Där hyrde vi cyklar och gick till ett museum, det var ganska tråkigt men helt okej. Sen åkte vi till stugorna där vi skulle bo och bosatte oss minsann ;) Jag bodde med minea, shelale, elina och amanda mkt trevliga brudar :D Sen drog vi ner till resturangen och kökade hela klassen och sen drog jag, minea och robin in till visby centrum och handla gott och där mötte vi också alla andra. Sen när vi var tillbaka där vi bodde3 tog vi ett dopp i poolen med de andra och sen upp till stugorna. Chilla galet ute med alla sköna människor och vi körde burken också, haha skit kul och så jävla länge sen. Efter kollade jag, alex och rasmus på baksmällan i deras stuga och sen chillade med massa andra. Vid 4 - 5 gick jag och minea in till våran stuga och la oss igen för att sova några tim :)

På väg









nollåttor på cykel



på museumet



pool-middag



På väg till visby centrum



Poolen



Chill ute på altanen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0