chilling with life

var ute med kaninen och massor med people,fan vadjag ångra mig att jag inte fråga mamma efter pengar..
aja men det var jete kul förutom att vi fick gå så jävla mycket och att det var så många myggor.. har typ tusen myggbett. senare drog jag vanessa & hampus till statoil o sen kom viktor oxå med,juste vi såg två älgar!!! två stycken!!! o sen kom sami dit oxå. hihi jag tog en liten mjölkpaket som man sätter i kaffet, det smakade typ smör mixat med mjölk haha. sen drog jag hampus & vanessa hem, kul resa hahaha, ja o vanessa typ tjaffsa i en kvart om en sak, sen märkte vi att vi snacka om två olika saker o_O. jag har verkligen jätte ont i halsen, känNs som min hals är heelt svullen. så ja dricker jätte mycket te, hoppas det hjälper, och kollar på typ csi eller liknande.  
ska snart gå lägga mig, är jätte trött.
haha fett gulligt.. min syster ritade en teckning till mig som födelsedags present!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0