chilling eating shish kebab

vaknade 20 i ett, sen gickjag ner på altanen och sola, sola i en timme typ, men bara ena sidan, så imorgon måste ja sola andra sidan ;D tror jag ska stanna inne idag, för att allt 'är ju stängt och för jag håller på bli förkyld.. (igen)
 sov skit dåligt kunde inte somna först för ja hosta varannan minut o_O
tror itne jag ska t skolan imorgon för då måstejag vara där i 11 timmar.. och hemresan kmr bli fett lång o leskigt.
ahh juste ommgg ja satti köket o drack fanta, sen gåre plötsligt en heeeelt okänd man på våran tomt o förbi fönstret!! ja fick värsta chocken o gick t mamma ba ''mamma väntar du på besök??'' hon ba 'nej vadåra..?'' typ tusen gånger sen ja ba '' för det går en OKÄND MAN PÅ VÅRAN TOMT!!!!!!!' sen visade sig vara nån gammal kompis av min mamma..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0