today happens so

shoooo bloggeeeen, kom nyss hem, var i stan med catharina juhh,
vi gick runt och kolla på kläder osv, sen gick vi och åt på kinesisk restaurang,
 haha skit kattig kille kom dit, jag o catharina dooog, sen när vi skulle betala (eläin) hhahahah. och mannen som tog emot våran beställn osv skratta åt oss för vi va så amatörer hahahah, och sen gjorde han såhär t mig ' ;) '.
förut vare typ fullt med kineser som jobbar där men nu har dom bytt till turkar.

det var några spanska killar som kolla på oss hela tiden när vi skratta o skratta åt oss haaaah :(
aja seen drog vi till tbana, catharina fick inte sova öööver hos mig , vi som hade planerat att göraa värstaa sakernaaa.så jag tog pendeln heem, och för att mitt busskort som jag låna av min syster bara går t 7,
 så fick jag gå från handen hem.jättekuuul. och när jag kommer hem har mamma damp.ännu mer kul.
och nu sitter jag med min syster och kurri mama på mitt rum och lyssnar på musik.





Provade liter kläder efteråt..






väskan jag vill ha (a)



Kommentarer
linda

haha jag har dendär väskan :D

2011-07-04 @ 20:59:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0