rip harry potter

Hello. Idag väckte pappa mig med frukost och sen duscha och fixa jag mig för jag han och min syster skulle till stan och där köpte jag ny piercing, kolla runt och sen käkade vi i kungshallen. Hemma kollade jag halva harry potter 4 sen messa minea så gick ut och mötte henne sen gick vi till maxi och köpte cola och kakor och mötte pontus och hampus.  Chillade på båtsman och drog sen till minea och bytte om och sen ut och möta adde. sista bussen kom 10 så tog den och nu ska jag kolla klart harry potter 4 och 5. har inte harry potter 6 del1 så måååste låna den av någon och se den annars dör jag. och imorrn är de sista harry potter filmen... kommer gråta :((((( aja puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0