random

Asso o m g! om en månad så börjar skolan igen.
 Fan vad fort tiden har gått :o första dagen är kul, man
har inte träffat vissa där på skit länge, fast sen när plugget
 verkligen börjar såå äre skiiit tråkigt -.-  Men jag hoppas iaf 
att jag får plats i den nya dansgruppen med catha, annars
 måste jag fortsätta i jordbro. Jag ska ju pierca underläppen,
 och det kostar 400-500 kr och jag har bara fking 270!? måste
samla på mig haha, sen gör jag det tsm med catha, hon ska KANSKE
 oxå pierca sig, hoppas det fett kul :) 


HAHA KOLLA KATTEN !



Kommentarer
pinkypanky

söt blogg tjejer, vilken tjock och döt kisse ( katter ska va mulliga tycker jag ;)).

2011-07-18 @ 20:28:27
URL: http://pinkypanky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0