make a wish

Hello igår var jag hemma och sen drog jag min syster och pappa till farfar. Vi åt, kollade på harry potter och sen på fotboll. Jag och issa spelade kort och gick ut med hunden typ. Sen på väg hem lämna pappa av mig i haninge centrum och jag mötte minea, alex, putte, feliks och hullis. Vi väntade på linus, linus typ gabbe o ja venne och sen tog vi bussen till vendelsö där jag minea och putte gick till osten och hämtade harry potter 6 och sen till putte för han och minea skulle byta om och hämta cigg o lalal. iaf sen mötte vi alla andra plus elin, elin och frida tror jag och drog till raman. Chillade där ett tag sen drog jag och putte hem till honom och skulle se harry men somnade så vi gjorde de imorse och han laga mat till mig, och sen drog jag hem och kollade på harry potter en gång till :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0