langweilig

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan

1. hur mår du idag?
I feel like dying

2. kommer du komma långt i livet?
loca people
3. hur ser dina vänner dig?
situations

4. kommer du gifta dig?
watcha got


5. vad är ditt livs themesong?
Now you see me now u dont

6. vad är ditt livs historia?
Lets do it again
7. hur är skolan för dig?
Ta dig genom dagen

8. hur kan du komma framåt i livet?
Betong barn

9. hur kommer imorgon vara?
luktrativt

10. vad är det bästa med dina vänner?
welcome to my hood

11. vad finns i lager för nästa vecka?
alles wird gut

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Imma take your girl

13. hur är det med ditt liv?
Tänk alla gånger

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
Miss me
15. hur ser världen på dig?
moment 4 life

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
One & only
17. vad tycker dina vänner om dig?
Itty pitty piggy

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Super bass

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Hold yuh

20. har du en djup & mörk hemlighet?
Press it

21. brukar folk i hemlighet fantistera om dig?
runaway

22. hur kan jag göra mig själv glad?
samma kalas

23. kommer jag någonsin ha barn?
watcha say

24. vad är några tips till mig?
you

25. hur kommer jag bli igenkänd?
weg eines kriegers

26. vad är min danssång?
who run the world



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0