ingen rubrik

Jag och nadja solade framsidan sen tröttnade vi och gick till henne och badade i badkaret. Sen fixade vi oss och jag gick hem och åt och och sen drog vi till blåa och jag fixade änglar till nadja. Sen missade vi bussen för vi satt på en lekpark men sen tog vi en annan buss till brb och bytte där. Sen i handen mötte vi patrik och åkte in till stan och hämtade ut våra biobiljetter och sen åkte vi till hägersten och hämtade pengar från nadjas pappa och sen tillbaka till bion. vi såg Bad teacher och efter filmen drog vi till donken och käka där det var fullt av importer, fett äckligt.  sen drog vi hem och jag och patrik kollade på lejonkungen hos mig sen somnade han och jag kunde inte sova men sen somnade jag. imorse gav jag patrik jettebra thai massage, han fick jetteont :) nu dricker cola och är hungrig :)

När vi solade





När vi badade



På väg till stan





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0