im back

shoo bloggeen, länge seeen. Kom till papa typ förrigür? igür ükte jag till vällingby mötte catharina och hennes lillasyster(4 ür) süüüü gullig! vi hade skit kul haha, pü donken vare roligast,
 *cathan pikku sisko haluu rakkautta* ''POIS ELÄIN!!! :S''
 ja blev skit sur för hon inte kan finska,de är en självklarhet att man ska kunna det. aja
 hahah. sen gick vi runt i vällinby, köpte till catharinas lillasyster
 en kanin mask haah terroristi kani.
hahahah süg ut som en evilrabbit! sü drog vi till solarium,
och frügade runt i frisörer hur mycket det kostar permanenta hüret rakt.
för mig kostar det 1500. pappa betalar hhihihi.  fast jag ska göra det när jag har längre hür,
 och seen ska ja klippa mig sü fort som möjligt
Occh sü sa catha till mig igür kväll att hon vet ställe där man
 kan pierca sig utan föräldrars tillstünd eller, förälder müste inte vara med. yee.

jag o catharina ska börja pü dans i solna, fast känns svürt o sluta i jordbro.. kanske kan fortsätta där oxü, hoppas! juuuuste, skriver ''ü'' för att jag sitter vid en tysk data, frün min pappas jobb, för den är snabbast av alla vi har. jag behöver 1500 kr minst för att köpa allt ja vill ha, sü jag müste tjäna pengar hehehe. ska früga pappa om jag für 500 kr om jag städar hela lägenheten (a).

heidooo :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0