fitt data!!!!!

Igår mötte jag ju minea och snackade lite sen drog vi till båtsman där casey, adde, jonte, jossan, mikaela och denice var. Chillade där en liten stund tills alla skulle gå till bussen förutom minea som skulle hem och casey som trodde att han skulle gå med mig hem. Då ringde adde som hade tappat sina nycklar så jag och casey gick och leta efter dom men dom var bort. Sen satt vi ute ett tag tills patrik kom och jag och han gick hem till mig. Vi åt och kollade på snabba cash sen somnade vi. Imorse försökte jag tvinga han att äta men han ville inte -.- och sen behövde jag följa med mamma och syster till maxi. Vi köpte massa saker och nu ska jag tydligen baka kladdkaka och sen ska jag fixa mig. Vi ska bara käka på vega baren idag och ikväll kolla på film och äta massa goda saker (a)
Förresten ska jag skriva upp allt jag äter på en dag i mobilen :) hihi visar sen kanske eftersom internet är cp på min data så använder min systers data. och den är sjuuuuukt seg så kommer typ inte blogga mycket alls tills mitt internet funkar igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0