BORING BORING...

vänskap-

vad heter din bästavän?- Vanessa & catha
vem var du senast med?- famili
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Ingen
har du förlorat en vän under 2011?- Ingen har dött, men jag har gjort slut med vissa haha L O L 
är du med någon just nu, isf vem?- no
vad hette din första kompis utanför släkten?- inte fan vet jag, i dagis var jag iaf kompis med alexander matilda david o massor.
vem snackade du senast i tfn med?- Mamma
vem utav dom fick du senast sms av?- Comviq 


 


kärlek-

är du kär?- Neeeej :) 
vad heter han isf?-
har du kille?- ne
vad hette din första kille?- Niklas (awkward)
hur många gånger har du varit riktigt kär?- Har inte vart riktigt kär :p
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- haha aa när jag drivit med folk
älskar du någon just nu?- Min famili o kompisar 
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- nepp
har du kramat någon?- men daah :D
har du pussat någon?- mehh ja
har du hållt någon i handen?- skit frågor.. ja
har du hånglat med någon?- men jaaaaaaaaaaaaa
har du strulat med någon?- jajajajaja
har en kille tagit på dina bröst utanför dina kläder?- mjo
har en kille tagit på din röv utanför dina kläder?- jo
ahar en kille tagit på din bh?- jo
har en kille tagit på dina trosor?- jaa (awkward)
har en kille tagit på din mage innanför kläderna?- HAHAHAHAHAH aa
har en kille sagt face2face att han älskar dig?- jaaaaeeeeaeae 


 

mobil-

vem ringde du senast?- catharina en månad sen
vem ringde dig senast?- mamaaaaa
vem skrev du senast sms till& vad stog de?- Viktor - jag vet inte är typ hemma 3-4 hos mama
vad har du för mobil?- samsung, skit mobil, den är odödbar, den tror att den laddar hela tiden. O iblannd när jag messar så öppnar den en annan chat så skriver jag fel.
vilken färg?- svart o grön
hur många kontakter har du?- Jag har 33 hihihihi



Kommentarer
vanessa

HAHAHAHAHHA niclas jag dör. hahahahha

2011-07-19 @ 12:04:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0