hehe de här är så kul

KÄRLEK

Är du kär? - nej
Är du rädd för kärleken? - ja

BADGIRL/BADBOY

Har du rökt? - ja
Snusat? - nej
Rökt vattenpipa? - ja.
Har du varit full vid fel tidpunkt? - det vet jag inte
Däckat? - ja
Tycker du att det är coolt att supa? -ascoolt!
Kysst en främling? - ja
Fått ett sugmärke? - ja
Gjort ett sugmärke? - ja
Kysst en tjej? - ja
Sagt nej till sex? ja
har du haft sex med mer än 20 Personer - nej
har du haft sex offentligt? - nej
Gråtit inför mer än 10 personer? - nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Lekt med någons känslor? - ja
Gråtit framför någon du älskar? - ja
Mått bättre eller sämre av alkohol? - ja
Slagit någon på skoj? - ja
Blivit slagen på skoj? -  ja
Badat i havet? - ja
Varit på sjukhuset? - ja 
Sett en film mer än 10 ggr? - ja
Varit ute en hel natt - ja
Bråkat med en vän - ja


UTSEENDE

Ögonfärg? - brun
Hårfärg? - brunett
Stil? - rätt vanlig antar jag


FRITID

Du skriver låtar/dikter? - nej
Du kör handboll/basket? - nej
Du kör fotboll/innebandy? - nej
Du är ofta med kompisar? - nej är forever alone..

DU TYCKER OM ATT

Kramas? ja
Kyssas? ja
Prata? ja
Sova? ja 
Gå upp tidigt? nej
Lyssna på musik? ja
Lyssna på musik i headset? ja
Vara på stan? ja
Vara ensam? ibland
Vara i skolan? älskar
Vara hemma? ja 
Shoppa? ja 
Kolla på film? jaaa


HYGIEN


Hur ofta duschar du? - en gång per månad kanske.
Använder du deo? - gud nej vad är det
Brukar du borsta tänderna varje dag? nej jag lagrar mat
Använder du parfym? - absolut

DU FÖREDRAR


Cola/Fanta? - cola
Med/Utan kondom? - vad är kondom? :S
Blå/Rosa? - rosa

FRÅGOR

När kramade du någon sist? - typ en kvart sen
Saknar du någon speciell person? - ja min nuttebebis :)
Har du svårt för att bli kär? - ja
Är du singel? - yes man
När fick du senast en komplimang? - igår kanske
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: - nej
Hånglat med fler än 50 pers: - nej

Gjort något riktigt dumt: - ja 
Varit nykter på någon nyårsafton: - men ja?
Åkt ambulans: - nej
Gjort nåt olagligt: - ja
Blivit polisanmäld: . ja
Fått din mamma att gråta: - ja
Skämts över dina föräldrar: - hahaha ja
Skämts över dig själv: -hehehe..
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Tagit droger: - nej
Vilka kläder sover du i: - hotpants och tröja
Är du ensam nu: - forever alone som sagt
Vill du gifta dig: - ja
Vill du ha barn: - ja


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: - Patrik
Såg dig gråta:- mamma
Du gick på bio med: - simon, robin, nattis och veronica
Skällde på dig: - mamma
Kramade dig: Adam tror jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: - nej
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - 
Köpt någonting: - ja
Sjungit: - ja
kanskeSaknat någon: ja

HAR JAG?

Digitalkamera: - ja
Telefon på rummet: - mobil?
Egen dator: - ja 
Könssjukdom: - nej
Bra kompisar: men jag har ju inga kompisar?!
Tar du receptbelagda mediciner: ja

ANNAT

Hur mår du just nu? - bra 
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja
Har du piercat dig? - ja
I så fall, vart? - öronen och navel

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - några min sen
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - igår

ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? - mjo
Vad är klockan nu? - 17:49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - fb och blogg.se
Har du sminkat dig idag? - nej
Har du på dig för trosor just nu? - mormors
Vad för bh/topp på dig just nu? - mormors
Lyssnar du på musik just nu? nej
Vad gillar du för musik? - mycket



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0