var äär haken?

shoo bloggäään, har inte bloggat för har inte pallat hihihi.
På fredag åkte jag till Nacka med mamma och köpte ett par leggins,
sen drog jag till Vällingby till Catharina för hon hade ff och det blev lite knazzzz
i Nacka hähää. Så vi chillade o så, sen kom Robert med sin kompis Saman, vi gick lite runt
och sen gick Catharina hem och Saman till bilen,så det var bara jag & han
 aa och sen drog dom vid halv 12(?)
Seeen chillade jag med catharina på hennes balkong och åt havsdjur.
Första gången jag åt bläckfisk hahahahah.

Idag var jag i liljeholmen, köpte mjukisbyxor, medicin
och Torr shampoo av Lee Stafford.

Kan tyvärr inte sätta in bilder för att jag inte har en usb kabel..
Men imorgon ska jag till mamma så jag tar bild .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0