ropen skall skalla, mer snopp åt alla! HAHAHA DÖR

nadja skrev ju vad som händer igår och aa hon drog men jag stannade fast sen behövde alla dra för de blev lite knas. Så jag, patrik, hampus och robin gick ner till söderby och där tog hampus och robin bussen och jag och patrik gick hem till mig. han sov över och idag kom erik och minea till mig, så åt vi peruansk mat FET GOTT. fast så klart inte minea för hon ska aldrig äta.. -.- iaf sen drog vi i till the voice och mötte alex på vägen. Efter drog vi till donken och sen tillbaka till haning. minea drog hem men jag, erik och alex drog hem till mig. hahahaha vi hade fäääätt kul. Nyss drog dom iaf för alex ska sova hos erik :) aja ska snart sätta på film o lägga mig. puss :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0