my days brää

Har inte bloggat på en dag för jag inte pallat/hunnit.
idag så vaknade jaaag halv 7. Fixa mig och åt frukost och kolla på tv.
Drog till skolan. chill. I skolan hade ja fett kul haha.
''EEY CATHA TOS ON STEREO!! KOM IGEN ALLIHOPPA UPP O HOPPA
*CA-THA NATHA CA-THA NATHA* aja, efter skolan drog jag med catharina till tc,
platta håret, skulle prova en billigare plattång, men den var skit dålig.
Så jag kommer köpa den för 800:-

Efter deet drog vi till min pappas jobb hämta salt till min navel piercing
och sen tbx till fridhemsplan till donken och catharina köpte godis.
haha det var fett kul på donken, det var några småbarn som beställde
mat och dom i kassan drev med dom hela tiden. shiiit skrev fett mkt nu så jag skriver
om igår haha.

yesterday; var jag ''efter'' skolan med Joanna och Catharina. Vi drog ju med
klassen till rålis. Så jag och J & C drog till en kafe som log där. Köpte latte love it!
Haha skämde ut mig lite.. Det kom en grupp med killar typ 30 m från oss, sen ja ba
 ''kattiga killar jaooo'' sådär på driv bara sen så kolla alla på oss haha.

När jag kom hem tog jag en dusch, fixade mig, bråka med min syster. värsta drama.
sen vid 7 tiden kom Robert till mig. Vi kollade på film o sånt så drog han 12 tiden.

funkar inte ladda ner bilder just nu så jag sätter in när det funkar!

bild från idag catharina & jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0