mkt text och mkt bilder ;)

Vanessa skrev ju vad som hände på ung så jag skriver vad som hände innan,
när jag var med catharina osv. VI träffades kl 3 i tc. Gick till åhlens och platta håret,
 så kommer det en jävla tant som måste prova just den plattången
jag använder
, så jag fick vänta i en kvart. Sen drog vi till ung kolla läget, helt fullt

men inget hade börjat så vi drog till donken, sen gick vi in i en
 cafe som var stängd o åt där hähähä. Sen gick catharinas mobil sönder, fööör hon kasta den
 i luften o ja kunde ju inte hålla mig o kasta iväg den som man gör
i volleyboll så den flög iväg några meter.. Sen drog vi till pendeln mötte vanessa,

 och senare Zebbe som kom med sin pappa. Vi drog sen till ung men
 sen fort hem till min pappa för att lämna väskorna o byta kläder. Hemvägen
var jobbig, fick vänta med alex i en kvart på tbanan. Om jag skulle missat
den skulle jag inte komit hem hahahha.

vi hitta en 50-lapp på donken




skit konstig kille

















MOHOMBI



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0