jagärbäst

Shoooo bloggeeen, det här är den värsta dagen i hela mitt liiiv. Jag akte till hornstull
för att ga ut med chihuahuan första gangeen, sa jag gar ut ur lägenheten med den,
 snackar med catharina i lur, och precis när jag stängde dörren kom jag pa att
jag glömde nycklarna! Fick världens panik om vad ägaren av hunden kommer säga.
 Sa jag gick runt med den i en timme, sen messade jag henne när pappa hade kommit,
sa jag drog till hennes jobb med Mili (hunden) och pappa och tbx, och sen tillbaka till
hennes jobb för att lämna nycklarna. Men jag fick beholla ''jobbet'' (a)

Nu ska jag äta mozzarella pizza och efter det duscha och sen titta
film genom min älskade data som inte har snabel a eller svensk o.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0