i'll be there girl you know i care

Kom nyss hem, slutade kl 4. Trodde dagen skulle vara hemsk för vi är
 i skolan 8 timmar men det var faktiskt heeelt okej.
Är heelt förvirrad i Tekniken bara, man fick välja i 8an om man vill
bygga en el tärning eller en alarm (?) och jag var bara där 1 gång på 8an då.

Minns inte alls att jag skolkat hela tekniken.. Aja så jag ligger
sjuuukt efter. Och fattar inget haha.. På morgonen fick jag oxå damp
på Mika, våran fysik/matte lärare. Seriöööst, catharina hade
köpt en latte, sen jag fick resten så kmr han och attackerar
mig och vill dra den från min hand, ja ba ''vittu älä koske muo :s''

Man får inte dricka eller äta nåt på lektionén, men asso var inte ens
halva kvar skulle druckit den under 5 min om han inte skulle
attackerat mig sådär..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0