idag & igår

shoo bloggen, hähäh ingen uppdatering på hela dagen. aja ska skriva kort om igår. (blev jätte kort....)

Jag mötte vanessa i söderby, tog bussen sen kom erik. Och vi åkte till norrby. Där vare mkt folk. Sen var vi där nån timme? Regnade skit mycket och alla blev heeelt blöta. Sen skulle vi ta bussen. Så kommer polisen och jag kasta min hela öl. För jag trodde dom skulle komma till oss, men nä dom åkte bara förbi typ. Sen kom vi hem till typ marcus? Var lite skönt hann torka mina kläder ett tag osv. Fast sen drog jag själv, för jag pallade inte vara där för ja var helt blöt och hungrig o allt. Hittade inte först till bussen haha. Busschaffören blev irriterad på mig för jag gjorde tuggumi bubblor. Vänta på bussen i brb skit länge så jag rökte non stop haha och pratade med mig själv om att sverige är hemskt och ska flytta till afrika dä det aldrig regnar. När jag kom hem gick ja på toa, bytte om, och satte mig vid tvn och åt bullar och capuccino o kolla på simpsons. Sen somnade jag och kl 5 på morgonen vaknade jag igen och la mig i sängen.

Idag: Åkte till Haninge C kl 3 med mamma och syster. Kollade runt i affärer, chilla, köpte baseballtröja. Sätter in bild senare. Handla mat, hitta en avdelning med finsk mat, köpte piirakoita ;D och sen nån ägg som har choklade innehåll med riktig ägg skal! Och såg en gammal bra kompis till mig från sjuan i mataffären..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0