Harry potter

Igår drog åt jag med familjen och sedan gick jag upp på rummet o chilla lite. Sen drog jag ut och drack några öl med sebbe och tilda hos någon här i närheten av hotellet. Sedan gick vi tillbaka och spelade billjard på hotellet såhär lulliga haha fett kul. Men aa sen decka jag i sängen men så ringde patrik 5 på morgonen o vi snacka lite. Fast kommer inte ihåg nåt knappt haha. Sen ringde han igen 6 men då var jah helt död. Idag har jag packat, kollat på tv och spelat billjard och käkat hehe. Har ätit 3 rätters varje dag så har typ blivit fett tjock :O aja nu ligger jag och kollar på harry potter. Hör att de är fest ute så tror jag drar dit med sebbe o tilda. Sista kvällen här ju för imorrn åker jag. Vi får se om jag bloggar mer idag annars kanske imorrn. Aja puss puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0