get to know me better del 2 av 4 hahaha

26. tycker du om hästar? - ja red förut hihi men sluta för hästen ville döda mig.
Den hette Little Lady. Aldrig glömmer jag det namnet... ALDRIG!!!!!

27. har du en hund? - ja den heter charlie och är labrado

28. har du skilda föräldrar? - ja

29. har du gått på simskola? - ja kom aldrig aldrig vidare..

30. har du sagt bög till en kille? - aa

31. har du sagt fitta till en tjej? - ja

32. har du fuskat? - ja (a)

33. har du en kanin - har haft 6 stycken love dem <3333

34. har du löss? - nej haha

35. har du MSN? - ja ;)

36. har du en syster? - ja hon är emo

37. har du bruna ögon? - nej gröna hähä

38. gillar du att fota? - mig själv ja

39. har du sett dig själv brinna? - nej

40. hjälper du dina vänner? - nej dom får klara sig själva dahh..

41. gillar du tacos? - i l o v e it

42. tycker du att du är söt? ja

43. har du dansat? -jag gör det!

44. har du spelat fotboll? - aldrig gatt pa nan lag men spelat aa..
 och alltid lyckas jag fa bollen pa mig.

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ja

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - klart jag får stå vid spegeln
flera timmar, men jag pallar inte hähä.

47. har du ätit sniglar? -  aldriiiig ja ska äta sniglar

48. äger du en locktång? - ja fast använder itne för har redan.

49. gillar du att tugga tuggummi? - ja alltid

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - ja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0