shiiiiit

Sitter här med ida hos mig, idag var det en händelsefulldag, ska skriva alla. hände på plattan!

1. Två riktiga import killar(greker) kmr o bjuder på cigg, o ville bjuda på middag.

2. en kille med en man springandes efter sig som skriker ''ta honom, han har tagit min mobil''

3. två killar och en tjej (från rumänien) kmr o pratar med oss för vi råkat gå förbi dom 4 gånger under en kvart, sen snacka vi me dom o dom tog idol bild m mig(bloggen), o fick en puss oxå.  och dom sa jag har en tysk näsa (tog inte åt mig, bara lite)

4. KOm på en koreografi med ida vi kmr filma sen. fezzbok.

5. Vi såg två tjejer slåss framför mitt hus, som vi stoppa. (det var inte min syster o hennes kompis)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0