omggg

Var ju med ida i haninge centrum, asså pommfritt med kebab där var det människor ja verkligen inte ville se hahah!! Guven kom oxå dit så vi var lite, sen åkte vi hem och jag gick ut med syster sen o chilla o snacka lite :) ska noppa hennes ögonbryn tar 100 år! ska sätta in gårdagens bilder njuuuut.

Jag på berget vid Port 73


Vid coop forum


Jag med glassgubben


busshållplatsen som gick lite sönder..


soptunnan som gick lite sönder..



älskade sibylla!


tjejfrukost hahaha min syster, idas lillasyster och ida.


jag sitter i en soptunna. nu kmr bilder som är från olika dagar.


jag och catha


jag på fysik lektionen riktig pluggis hahah



hahahahaha


catharinas o mitt skåp


angelika och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0