första grillningen i år

Idag så åkte jag till haninge, var där i coop med heeela familjen jäättte roligt verkligen.. ehm sen så åkte jag till karlberg träffa ida, faaan vad jag hatar pollen asså! är allergisk så är helt täppt i näsan. aja sen åkte vi till söder(?) på ett berg och grilla (tack vare mina kanin kunskaper vet jag hur man gör en brasa) marschmallows(?).

sen så var vi där ett tag, och sedan åkte vi till tc, tog en cigg och ida gick inte på toa för det var några galna engelsk talande turister på toan. sen ska jag ta tbanan till hägersten, men då ska det ju såklaaaart vara stopp i röda linjen, vänta i 20 min, sen så kmr en man som pratar om sex med en annan man o frågar mig om det är sant att kvinnor tjatar '' älskar du mig'' o vill att man ska pilla på dom. senare så kmr sl o säger alla får åka t slussen, i slussen en kvart igen, sen sätter jag mig i tåget och en knarkare sätter sig mittemot mig, ytterst trevligt, sen när en svensk man ska ut trampar han på mig utan att säga förlåt.

vill äta det där !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0