Till stan

 
Skulle ju in till Pride i måndags med Nadja men det kostade så vi sket i det och gick till Sturegallerian, letade efter Mc Wraps och gick till donken och fick de gratis :) Den var faktiskt god, och sen drog vi till Gallerian. När jag kom hem packade jag lite saker och åt för att sedan dra till handen och möta Minea ett litet tag. Efter de tog jag bussen hem till Alex och sov där. Igår drog jag och Alex till handen typ 3 och jag gick till Mineas jobb på lakeside. Pysslade där i typ 3-4 tim och sen drog jag till Alex och vi drog till mig för att passa min syster. Vi kollade på Step brothers och sådär. Nu har vi duschat och fixat oss så ska vi hälsa på minea på hennes jobb och dra till stan sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0