Chilling with no make-up on

 
Hola! Idag sov jag ut och drömmde massa konstiga saker. Iallafall så låg jag kvar i sängen ett tag när jag vaknat och kollade på big bang theory tills jag blev hungrig. Hade en liten typ ta hand om mig själv dag och sen drog jag till biblan och lämnade min systers bamse tidningar och gick sen ner till Najaden där Alex jobbar för att hämta min laddare jag glömt hos honom och min mobil var helt död. Efter ett tag kom Minea, Danne och Alexander ditt och mötte mig. Var hungrig och uttråkad så drog ifrån dom rätt tidigt men fick skjuts hem. Åt massor och sen gick jag och mamma till maxi och hade myskväll framför The hills. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0